המאבק מחריף: ההורים הגישו עתירה כנגד מנהל בי"ח 'הדסה' ושר הבריאות

    דוד פיינגולד No Comments on המאבק מחריף: ההורים הגישו עתירה כנגד מנהל בי"ח 'הדסה' ושר הבריאות

    הורי הילדים האונקולוגים ב'הדסה' הגישו עתירה לבג"ץ המבקשת בין היתר לפתוח בהליך פלילי כנגד שר הבריאות, יעקב ליצמן וכנגד מנהל בית החולים, פרופ' זאב רוטשטיין

    בית החולים הדסה עין כרם
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הורי הילדים המטופלים במחלקה להמטו-אונקולוגיה שבהדסה הגישו היום עתירה לבג"צ כנגד שר הבריאות, יעקב ליצמן וכנגד מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, בגין "התנהלותה הנפשעת של "הדסה" והגיבוי המוחלט לה היא זוכה מצד שר הבריאות" כלשונם.

    בעתירה, דורשים ההורים לאשר פתיחת מחלקה נוספת בבית החולים שערי צדק, לפטר לאלתר את פרופ' רוטשטיין ולפתוח כנגד השניים בחקירה פלילית.

    בעתירה כתבו, בין היתר, עוה"ד של ההורים "ראשית דורשים הם מבית המשפט העליון, לחייב את שר הבריאות להעניק לאלתר אישור לפתיחת מחלקה המטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים שערי צדק. עד היום עמד השר על התנגדותו התמוהה והעקבית לכך שמחלקה נוספת תיפתח בירושלים, למרות הצורך הברור בכך, ולמעשה מתעקש להותיר את הדסה להחזיק במונופול בתחום זה בעיר".

    "שנית דורשים הם את פיטורי מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין. זאת, בשל שרשרת החלטות ניהוליות כושלות שבעטיין חרבה המחלקה המוצלחת בה טופלו ילדיהם במשך שנים. ההורים טוענים כי פרופ' רוטשטיין יזם והוציא אל הפועל תכנית להקמת "מרכז רווח" על פלטפורמת השתלות מח העצם הקיימת כיום במחלקה. לפי התכנית, תוקם מחלקה מאוחדת להשתלות בילדים ובמבוגרים, בניגוד לכל עמדה מקצועית מוכרת ובניגוד מוחלט לסטנדרטים בינ"ל".

    "שלישית, נדרש היועמ"ש לפתוח בחקירה פלילית כנגד פרופ' רוטשטיין. ההורים טוענים כי שר הבריאות והיועץ המשפטי לממשלה מעלימים עין משרשרת עבירות פליליות חמורות שנעשו בבית החולים הדסה ושחייבו פתיחתה של חקירה. ההורים הדגישו כי פתיחה בחקירה נדרשת במיוחד לאור החשדות הקיימים כנגד פרופ' רוטשטיין עוד מימיו כמנכ"ל "שיבא". כתב העתירה המשיך ובין היתר ציין את הצורך לעצור את פתרונו של רוטשטיין להבאת רופאים מחוץ ל'הדסה' באופן זמני כמענה לנטישת הרופאים.



    0 תגובות